- Lovelec w 2023 roku wypuścił nowy model tego elektryka, podstawowa różnica to inny nowy silnik o Motinova o nowym silniku przeczytacie na naszym blogu.
- Test nowego modelu Triago 2023 znajdziesz na blogu Rowerowa energia.club
Biała aluminiowa rama Low step to nowoczesna rama przez co Triago wygląda ładnie i nie wygląda nudno.
Silnik DAPU zamontowany jest pod kontem a nie prosto co jeszcze bardziej podkreśla lekkość konstrukcji.
Cały e-rower sprawia dobre wrażenie, nie wygląda masywnie – mnie się podoba.
Charakterystyka
Do wyboru mamy dwa najbardziej uniwersalne rozmiary ramy 18” i 19”.
To dobry kierunek łatwiej będzie osobom dobrać elektryka szczególnie tym którzy są na granicy wzrostu 170 – 179 cm.
Mnie oczywiście przypadła do gustu 18”. Rower wygląda na mniejszy, zgrabniejszy i jest dostosowany do mojego wzrostu.
Lovelec – daje nam gwarancję dożywotnią na ramę.
Dozwolone obciążenie e-roweru to aż 145 kg, to bardzo dużo u innych producentów będzie to najczęściej 120 kg.
Takie obciążenie pozwala nam spokojnie jeździć z sakwami na wielodniowe wycieczki.
Nośność bagażnika to 25 kg to niezły wynik, spokojnie więc możemy pojechać do sklepu, zrobić duże zakupy czy zapakować sakwy na wycieczkę.
Wyposażenie
Elektryk zbudowany jest na centralnym motorze.
Silnik DAPU to dobra jednostka napędowa i według mnie do jazdy po mieście, trekkingu wystarcza.
Dostajemy akumulator o pojemności 15 Ah, co pozwala nam przejechać 70/120 km. O akumulatorze więcej przeczytacie na blogu ReC „Jaki akumulator do rowerem elektrycznego i jak o niego dbać”
Wyświetlacz LCD ma podstawowe funkcje, takie jak prędkość z jaką jedziemy, dystans dzienny, całkowity, stopień naładowania baterii.
Przerzutka Shimano Acera, 8 przełożeń.
Hamulce hydrauliczne Sram Level 180 mm.
Kierownica prosta na której umieszczona jest także manetka zmiany wspomagania i wyświetlacz.
Rower posiada 28” koła i opony Maxxis Overdive, 700x40c.
Więcej o specyfikacji e-roweru znajdziecie na nszaej stronie lubieelektryki.pl
Wrażenia z jazdy
Pierwsze wrażenie, na rower wsiada się wygodnie, nie trzeba zadzierać wysoko nogi, co przydaje szczególnie gdy jeździmy Triago na co dzień.
Pozycja na Triago jest wyprostowana, komfortowa przez co wszystko dobrze widziałem.
Dla mnie jazda była przyjemna, bezpiecznie i co najważniejsze rower dynamicznie ruszał i żwawo pokonywał wzniesienia.
Gdy podjeżdżałem pod spory wiadukt, wystarczyło zredukować przerzutkę i poczekać chwilę aby silnik osiągnął 20/25 km/h.
Silnik DAPU pracuje płynnie i łatwo osiąga zamierzoną prędkość.
Lubię ten silnik, jest cichy, lekki i nigdy mnie nie zawiódł.
Przy jeździe z góry warto przyhamować wtedy odetniemy pobór energii z akumulatora – takie rozwiązanie przydaje się, gdy mamy do pokonania odcinki 80 km. Pozwala nam to zaoszczędzić Wh.
Triago Low, jeździ się pewnie, sprytnie, przewidywalnie na tyle, że zapominamy z jaką prędkością jedziemy.
Warto o tym pamiętać szczególnie gdy jedziemy w zatoczonych miejscach lub uczestniczymy w ruchu ulicznym.
To e-rower, który śmiało możesz wykorzystać nie tylko na rekreacyjne wycieczki, świetnie sprawdzi się jako e-rower do długich i wieloetapowych wycieczek.
Bo do tego też został stworzony.
Podsumowanie
Triago Low to rower dla każdego, kto chce codziennie nim jeździć lub pokonywać 80 km w czasie wycieczki. To e-rower z którego będzie się cieszyć kobieta jak i mężczyzna.
Zaletą tego elektryka jest:
- Wyważona geometria
- Dobry napęd
- Dożywotnia gwarancja na ramę
- Bezpieczna jazda