Triago M Lovelca – czuły silnik, dobre wyposażenie, wygodna pozycja. To zdecydowane atuty tego elektryka

Triago M Lovelca – czuły silnik, dobre wyposażenie, wygodna pozycja. To zdecydowane atuty tego elektryka

Triago na dobry początek

Elektryczny rower Lovelca jest doskonałą propozycją dla tych, którzy chcą rozpocząć przygodę z elektrykami.

Jeśli szukasz roweru z centralnym silnikiem do jazdy na długie wycieczki i na co dzień, to rower elektryczny Triago M jest ciekawą propozycją dla Ciebie.

Silnik, akumulator, osprzęt

Rower ze wspomaganiem Triago M został wyposażony w centralny silnik Motinova (80 Nm) to precyzyjny silnik z czujnikami nacisku.
Działanie silnika uzależnione jest od siły nacisku na pedały, dlatego im mocniej naciśniesz na pedały, tym większe będzie wsparcie silnika i szybsza jego reakcja.
Drugim atutem tego silnika jest najniższy poziom hałasu 45 dB. 

Rower Triago z takim silnikiem świetnie sprawdza się gdy jeździmy w gęstym ruchu rowerowym.

Napęd uzupełnia akumulator Samsunga 21700 o pojemności 16 Ah (576 Wh). Przy tej pojemności baterii przejedziemy około 110/130 km na jednym ładowaniu.

W cenie dostajemy przerzutkę Acerę (8), hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro 180 mm, wygodne siodełko, widelec amortyzowany.
Triago jest w pełni przygotowany do ruchu miejskiego.
Światła led podłączone do akumulatora, błotniki i bagażnik, na którym możemy przewieźć bagaż do 25 kg.

Dopuszczalne obciążenie roweru to 140 kg.

Wrażenia z jazdy

Pozycja za kierownicą lekko pochylona,  jest wygodna, nawet przy wielu kilometrowych odcinkach. Praca silnika jest precyzyjna i harmonijna.
W ruchu ulicznym dźwięku silnika nie usłyszycie. W parku czy w lesie, dźwięk nie jest denerwujący.

To, co mi osobiście się podoba, to sztywność ramy, która nie męczy na długich prostych i doceni to każdy w turystyce rowerowej.

Rower świetnie nadaje się do jazdy na asfalcie, utwardzonych drogach i w lesie. 

Hydrauliczne hamulce Tektro w zupełności wystarczą do codziennego użytku, są stabilne, z dobrą modulacją.

Dla kogo?

Triago to dobry wybór dla tych, którzy chcą wejść w świat elektryków, dla tych, którzy nie są pewni czy rower ze wspomaganiem spełni ich oczekiwania i nie chcą wydać ogromnej sumy pieniędzy.

To dobry rower do kilkudniowych podróży ze względu silnik centralny który jest bardzo cichy, wydajny, energooszczędny jazda na Triago nie męczy przy długich prostych i na bagażnik możemy wsiąść wszystkie potrzebne rzeczy.

Plusy

  • niska cena roweru
  • doskonały silnik
  • dobry kompromis między rowerem do codziennego użytku i do jazdy turystycznej
  • bardzo dobra jakość produktu
  • płynna praca opon na asfalcie i dobra przyczepność w lekkim terenie
Strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, analitycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Dalsze korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację plików cookies. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.
Zgadzam się