Rower elektryczny TERAKA M – przyjemny w podróży, wygodny do miasta

Rower elektryczny TERAKA M – przyjemny w podróży, wygodny do miasta

Wrażenia estetyczne

Teraka M ma ładnie zaprojektowaną ramę, akumulator jest wkomponowany w ramę, pomalowany jest w spokojnych barwach, przez co cały rower jest spójny i pasuje do miejskiej przestrzeni jak i poza nią.

SILNIK, AKUMULATOR

Teraka M został wyposażony w nowy silnik MOTINOVA PEGASI (80 Nm) 36V, 250W/750W to w zupełności wystarczy, aby nie tylko jeździć po mieście, ale i podróżować.

Działanie napędu jest wzorowe, po naciśnięciu pedałów silnik łagodnie się uruchomi, w czasie jazdy jest bardzo czuły,dzięki czemu jazda na zatłoczonej ścieżce rowerowej jest bezpieczna i przewidywalna.

To zasługa czujnika nacisku, który reaguje 10 ms i pod względem jest lepszy od znanych silników montowanych w droższych e-rowerach.

Przyspieszenie jest harmonijne i łagodne.

Wszystkie te cechy silnika wykorzystamy w codziennej jeździe choćby do pracy, na uczelnię czy podczas  weekendowych wycieczek.

Dużą zaletą tego jednośladu jest pojemność akumulatora aż 20 Ah (720 Wh), co pozwala na pierwszym wspomaganiu przejechać około 170 km.

Przy takiej pojemności baterii spokojnie możemy zaplanować dwudniową wycieczkę bez konieczności podpinania go gniazdka. 

20 Ah , to możliwość przejechania około 80 km w górach, przyznacie że to dobry wynik. 

OSPRZĘT

Terka ma manetkę i przerzutkę Alivio, 9, kasetę a nie wolnobieg, co w tej cenie nie jest już standardem. Jeśli lubimy dokonywać modyfikacji swojego osprzętu i będziemy potrzebowali więcej przełożeń, wystarczy zmienić przerzutkę i kasetę a nie jeszcze dodatkowo całe koło.

Zjeżdżając z góry hamulce hydrauliczne (Tektro HD- T275, 180 mm) zachowywały się poprawnie a modulacja była wystarczająca.

Widelec amortyzowany Suntour NEX na nierównościach zachowywał się bardzo dobrze.

Wrażenia z jazdy

Jadąc Teraką nie słyszałem silnika nawet wtedy, gdy jechałem w górach czy po lesie, zdarzało mi się sprawdzać na wyświetlaczu czy aby wspomaganie jest na pewno włączone.

Geometria ramy sprawia, że jesteśmy lekko pochyleni, przez co nie obciążamy zbytnio kręgosłupa, co pozwala nam na pokonanie kilkudziesięciu kilometrów jednego dnia.
Nawet Teraka obciążona sakwami dobrze się trzyma drogi i ładnie wychodzi z zakrętów.

Jeśli jednak chcecie podróżować głównie poza ścieżkami asfaltowymi możesz zamontować szersze opony. Zwiększy to komfort jazdy i pewność siebie za kierownicą.

W nocy możemy włączyć światła z panelu sterowania. To wygodna funkcja, przyda się choćby wtedy, gdy wjeżdżamy do tunelu.

Osobiście dobrze czuje się na tym elektryku.

To ciekawa propozycja dla wszystkich tych, którzy chcą mieć rower uniwersalny do jazdy na co dzień i do wielodniowych podróży.

Zalety

  •     bardzo dobry i cichy napęd
  •     duża pojemność baterii
  •     przemyślana rama
  •     wyposażony do jazdy miejskiej i turystycznej
Strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, analitycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Dalsze korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację plików cookies. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.
Zgadzam się