Rower elektryczny między 4 000 -5 500 zł

Rower elektryczny między 4 000 -5 500 zł

W tej cenie mamy już większy wybór, za te pieniądze możemy kupić rowery miejskie które zbudowane są na podstawowym osprzęcie takim jak przerzutki, hamulce V-breki.

Grace

Ciekawą propozycją będzie e-rower Grace 26 z tylnym silnikiem, klasyczna rama, koła 26” dla osób do 175 cm (rama 18) możemy też wybrać ten model z kołami 28”. Cena tego roweru bedzie uzależniona zależności od wyboru baterii 10,4 (do 70 km) cena to 5 480 zł lub 14,5 Ah (90 – 100 km) i rower będzie droższy o 400 zł. Przejechałem tym rowerem około 100 km, Grcace, to rower bardzo wygodny dla niższych osób, silnik mocny i bardzo zwinny wszystkie te cechy przydają się w mieście, szczególnie tam, gdzie ścieżki są tłoczne od rowerzystów.

W tym roku jest też dostępna Grace 28 (koła 28”)

Polaris

Lovelec proponuje nam Polarisa. To rower o podobnym zastosowaniu jak Grace który występuje w dwóch kolorach czerwony i białym oraz mamy do wyboru 3 warianty baterii 10 Ah, 13Ah i 16Ah (90/110/135.
Różnice będą dotyczyły wyświetlacza, na którym zmieniamy stopień wspomagania, opon resztę możemy przeczytać w specyfikacji produktu.

To e-rower do spokojnej jazdy, komfortowy i wygodny dolna część ramy poprowadzona bardzo nisko, co ułatwia wsiadanie i zsiadanie w tym modelu pojawi się już widelec amortyzowany.  Włączanie świateł uruchamia się z panelu wyświetlacza. Koszt tego roweru 4399/4899/5399

Grace i Polaris to rowery podobne, jeśli chodzi o sprzęt jeden i drugi świetnie się spisze w codziennym użytkowaniu.

Capella

Dla tych którzy wolą rower na większych kołach 28” mamy do wybory Capelle (Lvelec-a) i Athene (Overfly-a). Jeden i drugi rower ma podobną charakterystykę.

Podróżowanie tymi rowerami jest wygodne i stabilne.

Athena lepiej się sprawdzi dla osób powyżej 175 cm wzrostu. Na tym jednośladzie siedzimy wyprostowani a ręce możemy wygodnie oprzeć o szeroką kierownicę.

Jeśli możemy wydać więcej niż 5 000-6 500 zł. W tym przedziale cenowym znajdziemy już rowery z silnikiem centralny, i lepiej wyposażone, ale to już napiszę w następnej części

Jaki więc wybrać rower w tym przedziale cenowym?

Odczucia z jazdy są podobne różnice moglibyśmy dostrzec po przejechaniu każdym rowerem co najmniej 100 km.

A w moim odczuciu wybór zależy od naszych preferencji, jeśli lubimy, aby rower w zakrętach, przy wyprzedzaniu był dynamiczniejszy wybierzmy Grace, Athene, to rowery zwarte i sztywne i sprawdzą się w szybszej jeździe.

Jeśli zależy Ci na większej pojemości baterii, wygodniejszym wsiadaniu – wybierz Polarisa lub Capelle.

Jeśli potrzebujesz roweru miejskiego z dużą ramą (20”) to w tych granicach cenowych możesz kupić Passiona.  Klasyczny, wygodny z tylnym napędem i w jeździe bardzo przewidywalny. Do wyboru mamy dwa kolory i pojemności baterii 10,4 Ah, 14 Ah (70/100 km)

I jeszcze jedno rower też musi się Tobie podobać nieraz warto zapłać 200/300 zł drożej i cieszyć się każdego dnia, gdy na elektryka wsiadasz. Niż przez kilka lub kilkanaście lat  mówić „no dobry i praktyczny ten e-rower jest”.

Dlaczego rower elektryczny jest droższy od tradycyjnego? dowiedz się na blogu lubieelektryki.pl

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, analitycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Dalsze korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację plików cookies. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.
Zgadzam się