Rower elektryczny Polaris to bestseler wśród miejskich jednośladów

Rower elektryczny Polaris to bestseler wśród miejskich jednośladów

Charakterystyka roweru

Polaris to e-rower sprzedawany z powodzeniem od wielu lat, to dopracowana konstrukcja, sprawdzona przez wielu użytkowników.

Dlaczego tak wiele osób decyduje się na ten model?

Bo jest bardzo dobry stosunek ceny do jakości i tego, co nam oferuje LOVELEC.

Rower ten możemy kupić w wersji podstawowej (z baterią 10 Ah, na której przejedziemy około 80 /90 km) za 5999 zł, jeśli zależy nam na większym zasięgu lub na rzadszym podłączaniu wtyczki, wybierzmy baterię 13 Ah lub 16 Ah (110/135km) – 6 599/ 6 999 zł.

Rama Polarisa jest klasyczna, silnik znajduje się w tylnej piaście a akumulator jest umocowany pod bagażnikiem, wystarczy więc założyć sakwy z tyłu, a nasz rower będzie wyglądał jak typowy miejski rower i dopiero wprawne oko zobaczy, że to elektryk.

Lakier tego roweru jest dobrej jakości, jest też możliwość zamocowania uchwytu na bidon czy na kubek do kawy.

Dozwolone obciążenie to 140 kg, spokojnie więc możemy zrobić duże zakupy i wrócić do domu lub zabrać potrzebny sprzęt np. na ryby czy na plażę.

Rower elektryczny Polaris srebro-czerwony

W tym modelu otrzymamy też wyświetlacz LCD, na którym zobaczymy prędkość z jaką jedziemy, ilość przejechanych kilometrów, stopień naładowania, na którym wspomaganiu jedziemy, moc silnika.

Silnik uruchomi się, gdy zakręcimy 3/4 obrotu.

Wrażenia z jazdy

Jadąc Polarisem miałem wrażenie płynnej jazdy, przy zmianach wspomagania nie było rwania.

Jazda na pierwszym trybie wspomaga nas nieznacznie, musimy użyć więcej siły tak jakbyśmy jechali na tradycyjnym rowerze, przy włączeniu drugiego trybu, wspomaganie jest już odczuwalne i dla większości rowerzystów wystarczające przy optymalnych, bezwietrznych warunkach i prostej drodze.

Trzecie i następne wspomaganie przyda nam się, gdy chcemy wjechać na większe wzniesienie, wiadukt lub gdy mamy silny i porywisty wiatr.

Najmocniejszy tryb wspomagania (5) wymaga od nas lekkiego pedałowania, aby dać sygnał komputerowi, że jedziemy, jazda na tym trybie jest bardzo przyjemna i trzeba uważać, bo bardzo nas rozleniwia.

Ja w większości korzystałem z drugiego trybu, czasami trzeciego, gdy mocniej wiało.

W Polarisie za dodatkową opłatą możemy zamontować dodatkową manetkę, która pozwala nam jechać bez pedałowania. Jednak przy włączeniu tej funkcji musimy się liczyć z dużym ubytkiem energii i jeśli chcemy w ten sposób jeździć, warto od razu kupić ten e-rower z pojemniejszą baterią.

Hybryda ta jedzie na 26” kołach a my siedzimy na 18” ramie, w takiej konfiguracji to rower dla osób o wzroście między 169-175 cm.

Jeśli jednak jesteś osobą wyższą (powyżej 175 cm), to wybierz Capelle, różnica w cenie jest niewielka a otrzymasz koła 28” i będzie Tobie się jeździć dużo wygodniej, osprzęt w tym elektryku jest taki sam jak w Polarisie.

Podsumowanie

Polaris to rower do codziennego użytku, jeździ się na nim wygodnie, komfortowo i bezpiecznie. Można nim jechać do pracy, szkoły, sklepu. Nie rzuca się w oczy, po prostu taki zwykły „mieszczuch” i to też jest jego atutem, szczególnie w mieście lub gdy chcemy go zostawić przy kawiarni, biurze, aby np. podładować baterię.

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, analitycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Dalsze korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację plików cookies. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.
Zgadzam się