Estetyka
TERAKA świetnie wygląda; swoją sylwetką odbiega od klasycznego roweru, mnie osobiście się podoba.
Dominującym kolorem jest biały, pozwala nam to na dobranie różnych dodatków takich jak, koszyki, sakwy, torby.
Jeśli więc rower-e nie tylko służy nam do przemieszczania się z punktu A do B, ale chcemy, aby miał swój niepowtarzalny, indywidulany charakter, poprzez dodatki to TERAKA nadaje się do tego świetnie.

Rama jest aluminiowa, akumulator jest zintegrowany z ramą, co nadaje mu nowoczesnego wyglądu.
Silnik centralny, akumulator
Napędzany jest silnikiem centralnym DAPU – to bardzo dobry napęd wykorzystywany do rowerów górski. Więcej o silniku DAPU przeczytacie na lubieelektryki.pl
Silnik w rowerze Teraka ma 95Nm przez co jeździ się dynamicznie, w mieście i na wycieczkach otrzymuje dużo więcej mocy niż potrzebujemy.
Baterie łatwo wyjąć – przydaje się na wielodniowych wycieczkach – wystarczy ją wziąć do pensjonatu i naładować.

Do wyboru mamy dwie pojemności 14,5/17,5 Ah. Jeśli lubimy długie wycieczki w weekend kupmy większą, na której możemy przejechać do 125/145 km przy sprzyjających warunkach.
Komponenty
Osprzęt tego e-roweru jest bardzo dobry i wystarczający aby na tym rowerze pokonywać długie i wielodniowe wycieczki ( Deore 9, hamulce tarczowe hydrauliczne SLX, 180 mm), widelec amortyzowany. Rower jest spełni przygotowany do ruchu miejskiego.
Na ramę dostajemy dożywotnią gwarancję, jest w jednym rozmiarze 18″.
Wrażenia z jazdy
Na pierwszym wspomaganiu silnik lekko nam pomaga, przy ruszaniu nie miałem odczucia „rwania”, to wielka zaleta tego silnika a co ważne rzadko się psuje.
Kiedy włączymy następne tryby wspomagania przyspiesza łagodnie i płynie-to jego ogromna zaleta.
TERAKĄ LOW STEP możemy jechać 25km/h ale po zmianie ustawień i poza ścieżkami rowerowymi, możemy osiągnąć nawet 30 km/h.
Przy takiej prędkości lepiej mieć akumulator o pojemności 17,5 Ah.
Plusem silnika centralnego jest to, że gdy rozładuje się nam bateria spokojnie możemy nim jechać dalej nie odczuwając dużego oporu na korbie, łatwiej też nam jest zmienić dętkę w tylnym kole czy zamocować przyczepkę dla dziecka lub psa.
Podsumowanie
TERAKA to bardzo uniwersalny rower Jego smukła linia szybko się nam nie znudzi.
Świetnie się spisze w mieście, gdzie często się trzeba zatrzymać i zsiąść z roweru (niska rama nam w tym bardzo pomaga).
Na długich wycieczkach zaletą tej hybrydy jest komfort jazdy, co pozwala nam cieszyć się tym, co nas otacza wkoło.
Jeśli więc szukamy uniwersalnego roweru, do miasta i na wycieczki, to Terka będzie bardzo dobrym wyborem.
Jeśli jednak nasze fundusze nie pozwalają nam kupić tego roweru mamy do dyspozycji z tą samą ramą dwa modele z niższą cenną
To hybryda zarówno dla mężczyzny i kobiety z powodu ramy typu LOW .
Rower elektryczny do jazdy w mieście i na długie wycieczki.
Lovelec przyzwyczaił mnie do tego, iż jego produkty są trochę tańsze od konkurencji i za to daję im duży plus.
Jeśli lubisz jeździć na ramie poprzecznej nie ma problemy TERAKA w tej wersji też występuje.
