Pierwsze wrażenia
Kilka dni temu byłem na szkoleniu i otrzymałem do przetestowania rower Grace PLUS.
Rozmiar ramy to 19”. Dla mnie to (mój wzroście 169 cm) optymalny rower elektryczny.
Na Grace łatwo się wsiada i zeskakuje, a to akurat w mieście się bardzo przydaje.
To rower klasyczny i elegancki, ładnie wykończony, o neutralnym kolorze, więc nie ma problemu co na siebie włożysz. We wszystkim będzie Ci dobrze.
Grace z tylnym silnikiem
To rower żwawy, zwinny, sprytny którego się nie przestraszysz, kiedy osiągnie prędkość 25km/h.
Świetnie się na nim jeździ, ładnie się wchodzi w zakręty – nie szarpie, stabilnie jeździ i może dlatego jest liderem w sprzedaży. Ta hybryda jeździ na 26” calowych kołach, jeśli więc nie lubisz jeździć na kołach 28”, 29” a składak jest dla Ciebie za mały, to Grace spełni Twoje oczekiwania.
Jest w pełni wyposażony, ma błotniki, nóżkę, oświetlenie, dobry bagażnik.
Na nim sakwa skórzana, klasyczna świetnie by wyglądała. Ma też osłonę na łańcuch, więc śmiało możesz jeździć w sukience nic się w korbę nie wkręci ani nie pobrudzi smarem.
To rower do miasta i rekreacji z regulowaną kierownicą więc można go dostosować do twego wzrostu i stylu jazdy. Wygodnie się siedzi, pozycja wyprostowana nadaje szyku.
Grace możesz wybrać z napędem centralnym i tylnym. Jeśli chcesz przypiąć przyczepkę lub holować dziecko do szkoły i lubisz cały czas pedałować, wybierz napęd centralny. Jeśli nieraz chcesz odpocząć od „kręcenia” wybierz napęd tylny.
Dla kogo ta hybryda?
Dla osób, które potrzebują klasycznego roweru na co dzień a weekendy np. do lasu, nad jezioro. Możesz nim pojechać na kort tenisowy lub na fitness, do teatru i na koncert.