Gaea – wygodny i komfortowy rower elektryczny warty swojej ceny

Gaea – wygodny i komfortowy rower elektryczny warty swojej ceny

Charakterystyka roweru elektrycznego

Gaea to rower elektryczny miejski i nie tylko z powodzeniem możecie wjechać nim do lasu i jeździć po drogach szutrowych. Gdybyście chcieli mieć hybrydę trekkingową wystarczy zmienić opony, aby rower stał się bardziej wszechstronny.

Największą zaletą tego elektryka jest rama – 17″ i koła 26”, każda osoba niższego wzrostu będzie się na nim czuła bezpiecznie, co pozwala nam na dynamiczną jazdę. 

Konstrukcja roweru jest zwarta i sztywna, ułatwia nam to kierowanie rowerem, szczególnie wtedy, gdy na ścieżce jest tłoczno, albo gdy wjechaliśmy w wąską ścieżkę w lesie.

Pozycja za kierownicą jest lekko pochylona (dla mnie najlepsza z możliwych), przy długich wycieczkach nie obciążamy kręgosłupa i szybciej pokonujemy kilometry.

Jeśli jednak czujesz, że coś Ci doskwiera, bolą cię ramiona, drętwieją ręce, to nie ma się czym martwić wystarczy regulacja mostka kierownicy – możesz podnieć do góry lub opuścić w dół. Zakres regulacji jest duży i na pewno znajdziesz dogodną pozycję dla siebie.

Siodełko jest w sam raz – żelowe, ale nie „kanapowe”, przez co rower wygląda zgrabnie i podczas jazdy nic nie uwiera.


Malowanie i logo firmy w GAEA mnie się podoba, nie jest monotonne, ale dynamiczne – gdy patrzę, aż chce się wsiąść i ruszyć tam, gdzie się jeszcze nie było.

Silnik, akumulator

Gaea jedzie z prędkością 25 km/h. Oczywiście możemy zwiększyć prędkość poza ścieżkami rowerowymi, ale po co? W elektryku przecież nie chodzi o prędkość, ale o komfort, frajdę z jazdy, dostrzegania tego, co nas otacza, wspólnego spędzania czasu.

Silnik tylny bardzo dobrze przyspiesza, jest dynamiczny, nie musimy więc się zastanawiać jak ominąć czy wyprzedzić innych.

Na jednym ładowaniu możemy przejechać do 80 km, to wystarczająca pojemność dla tych, którzy jeżdżą nie więcej niż 60/70 km dziennie. 

Akumulator nie „rzuca się w oczy”, jest półzintegrowany z ramą, po przekręceniu kluczyka łatwo możemy go wyjąć i zabrać do domu czy pracy.

 Mamy też łatwy dostęp do bagażnika, co pozwala nam sprawnie przytroczyć sakwę, do której możemy wrzucić nie tylko niezbędne rzeczy, ale i ładowarkę.

Wrażenia z jazdy

To rower bardzo komfortowy, łatwo się toczy po asfalcie, za co odpowiadają opony z płaskim bieżnikiem.

Silnik spisuje się bardzo dobrze w mieście, ja bez zbytniego wysiłku pokonywałem też drogi polne, leśne.

Gaea dobrze się sprawdzi w codziennej jeździe w mieście jak i w lekkim ternie.

E-rower miejski, choć z powodzeniem możecie wjechać nim do lasu i jeździć po drogach szutrowych. Gdybyście chcieli mieć hybrydę trekkingową wystarczy zmienić opony, aby rower stał się bardziej wszechstronny.

Największą zaletą tego elektryka jest rama – 17″ i koła 26”, każda osoba niższego wzrostu będzie się na nim czuła bezpiecznie, co pozwala nam na dynamiczną jazdę.

 
Jeśli masz około 165 -170 cm wzrostu, to ten rower ze wspomaganiem jest dla ciebie.

Jeśli potrzebujesz roweru o większej ramie wybierz Daidema
Strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, analitycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Dalsze korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację plików cookies. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.
Zgadzam się