eXR6090 Touring – z łatwością zabierze Cię do celu

eXR6090 Touring – z łatwością zabierze Cię do celu

Wrażenia estetyczne

Rower wygląda lekko, klasycznie, lakier jest dobrej jakości, akumulator schowany jest wewnątrz ramy.
Solidne metalowe błotniki z ładnie wkomponowanym oświetleniem tylnym. 

Bagażnik jest dyskretny i dobrze spasowany, przez co jadąc na nierównościach nie słyszymy stuków, puknięć i innych dźwięków.

Wyposażenie

W eXR 6090 Touring dostajemy niezawodny silnik Bosch Performace (65 Nm), który generuje nawet 300% wsparcia.


Taki silnik nie tylko daje nam moc gdy jedziemy na terenach nizinnych, ale jego pomoc odczujemy w terenie górzystym.
Wjazd pod ostre wzniesienia, przełęcze, nie będzie dla nas problemem.

Pojemność akumulatora Power Tube 625 Wh pozwala nam przejechać około 150 km na jednym ładowaniu przy pierwszym trybie wspomagania.

Wyświetlacz Kiox jest przejrzysty, prosty, intuicyjny a ilość informacji jest bardzo duża.
Za pomocą, manetki (centrum sterującego) możemy zmieniać panele z informacją.

  1. Prędkość  z jaką jedziemy
  2. Ilość przejechanych kilometrów i godzinę
  3. Czas jazdy i długość dziennej wycieczki
  4. Moc wsparcia, kadencję, tętno
  5. Średnią i maksymalną prędkość
  6. Dystans, zasięg, moc i tętno
  7. Ilość spalonych  kalorii
  8. Mamy też możliwość  połączenia z GPS Bosch

Centrum sterujące (manetka) znajduje się przy chwycie kierownicy, co pozwala nam na zmianę trybu wspomagania czy panelu informacyjnego bez odrywania ręki od kierownicy.

Przerzutki Shimano Deore pozwalają nam precyzyjnie dobrać przełożenie do terenu w jakim jedziemy.
Nad bezpieczeństwem czuwają hydrauliczne hamulce tarczowe, które są niezawodne a ich modulacja jest na wysokim poziomie.

Wrażenia z  jazdy

Prowadzeniu roweru jest pewne i szybko zyskujemy zaufanie eXR.

 Elektryk z łatwością podjeżdża pod górę a wsparcie jest odczuwalne. Jazda na pierwszym trybie podobna jest do jazdy rowerem analogowym z wiatrem.

Mnie najlepiej jeździło się na drugim trybie, silnik wtedy pracuje żwawo, dynamicznie i nie pochłania dużo energii.

Praca jednostki napędowej jest harmonijna, bez zrywów, taka jazda elektrykiem przydatna jest na bardzo zatłoczonych drogach  rowerowych, gdzie nie musimy dostosowywać do ruchu w który jedziemy.

Kontrola prędkości jazdy dokonuje się przez naciśnięcie pedałów – im mocniej naciśniemy, tym rower jest dynamiczniejszy.

W nocy, pomaga nam bardzo wydajna lampka z przodu. Osobiście podoba mi się też wkomponowanie oświetlenia tylnego wkomponowanego w błotnik, które skupia uwagę innych użytkowników drogi.

EXR to bardzo wygodny, komfortowy rower elektryczny do podróży, do pokonywania dużych odległości.

Pozycja za kierownicą jest lekko pochylona, przez co nie jest obciążony nas kręgosłup przy kilkugodzinnych przejażdżkach.
To rower, który daje dużo radości, fanu w codziennym dojeździe do pracy i cieszy swojego użytkownika.

Zalety:

  • Doskonały system Boscha, zasługuje na wielkie uznanie w tej konfiguracji
  • Obsługa roweru za pomocą manetki a właściwie centrum sterującego
  • Ergonomia roweru wzorowa, do wyboru mamy cztery rozmiary ramy, przez co łatwiej jest dopasować rower do wzrostu i osobistych preferencji
  • Zasięg 150 km pozwala cieszyć się jazdą przez kilka godzin; spokojnie możemy wybrać się na długą wycieczkę nie martwiąc się o powrót do domu

Hybrydowy rower EXR jest wszechstronny, komfortowy a doskonała jakość wykonania sprawia, że warto tym rowerem się zainteresować a najlepiej na nim jeździć.

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, analitycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Dalsze korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację plików cookies. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.
Zgadzam się