TERAKA LOW elektryzuje mnie swoją sylwetką i komfortową jazdą w mieście i w terenie
Dart elektryzuje mnie swoją sylwetką i komfortową jazdą w mieście i w terenie

Zacznijmy od tego, że TERAKA świetnie wygląda; swoją sylwetką odbiega od klasycznego roweru, mnie osobiście się podoba.

 

https://lubieelektryki.pl/pl/p/-Elektryczny-ROWER-TREKKINGOWY-Triago-LOW-STEP/171 Rama jest aluminiowa, akumulator jest zintegrowany z ramą, co nadaje mu nowoczesnego wyglądu.

 

Przy okazji dodam, że na ramę dostajemy dożywotnią gwarancję.

 

Baterie łatwo wyjąć - przydaje się na wielodniowych wycieczkach - wystarczy ją wziąć do pensjonatu i naładować.

Do wyboru mamy dwie pojemności 14,5/17,5 Ah. Jeśli lubimy długie wycieczki w weekend kupmy większą, na której możemy przejechać do 125/145 km przy sprzyjających warunkach.

 

Dominującym kolorem jest biały, pozwala nam to na dobranie różnych dodatków takich jak, koszyki, sakwy, torby.

 

Jeśli więc rower-e nie tylko służy nam do przemieszczania się z punktu A do B, ale chcemy, aby miał swój niepowtarzalny, indywidulany charakter, poprzez dodatki to TERAKA nadaje się do tego świetnie.

 

To hybryda zarówno dla mężczyzny i kobiety z powodu ramy typu LOW .

 

Rower elektryczny do jazdy w mieście i na długie wycieczki.

 

Osprzęt tego e-roweru jest bardzo dobry i wystarczający aby na tym rowerze pokonywać duże i długie wycieczki ( Deore 9, hamulce tarczowe hydrauliczne SLX, 180 mm) właściwie w każdym rowerze powyżej 8000 zł ten osprzęt będzie podobny.

 

Lovelec przyzwyczaił mnie do tego, iż jego produkty są trochę tańsze od konkurencji i za to daję im duży plus.

 

Napędzany jest silnikiem centralnym DAPU - to bardzo dobry napęd wykorzystywany do rowerów górski. Teraka ten silnik posiada, więc w mieście i na wycieczkach otrzymuje dużo więcej mocy niż potrzebujemy. 

Więcej o silniku DAPU przeczytacie na lubieelektryki.pl

 

 

 

Na pierwszym wspomaganiu silnik lekko nam pomaga, przy ruszaniu nie miałem odczucia „rwania”, to wielka zaleta tego silnika a co ważne rzadko się psuje.

Kiedy włączymy następne tryby wspomagania przyspiesza łagodnie i płynie-to jego ogromna zaleta.

TERAKĄ LOW STEP możemy jechać 25km/h ale po zmianie ustawień i poza ścieżkami rowerowymi, możemy osiągnąć nawet 30 km/h.

Przy takiej prędkości lepiej mieć akumulator o pojemności 17,5 Ah.

Plusem silnika centralnego jest to, że gdy rozładuje się nam bateria spokojnie możemy nim jechać dalej nie odczuwając dużego oporu na korbie, łatwiej też nam jest zmienić dętkę w tylnym kole czy zamocować przyczepkę dla dziecka lub psa.

 

TERAKA to bardzo uniwersalny rower Jego smukła linia szybko się nam nie znudzi.

 

Świetnie się spisze w mieście, gdzie często się trzeba zatrzymać i zsiąść z roweru (niska rama nam w tym bardzo pomaga).

Na długich wycieczkach zaletą tej hybrydy jest komfort jazdy, co pozwala nam cieszyć się tym, co nas otacza wkoło.

Jeśli więc szukamy uniwersalnego roweru, do miasta i na wycieczki, to TERAKA LOW STEP będzie bardzo dobrym wyborem.

 

Jeśli jednak nasze fundusze nie pozwalają nam kupić tego roweru mamy do dyspozycji z tą samą ramą dwa modele z niższą cenną

 

 

 

 

 

Jeśli lubisz jeździć na ramie poprzecznej  nie ma problemy TERAKA w tej wersji też występuje.

 

Teraka Man

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl