Rower elektryczny X-Cross – komfortowa pozycja, pewność prowadzenia

Rower elektryczny X-Cross – komfortowa pozycja, pewność prowadzenia

Wrażenia estetyczne

X-Cross pomalowany jest w kolorach dyskretnych, napisy są ładnie wkomponowane w ramę.
Elektryk pasuje do miejskiej przestrzeni.
Rama nie jest szeroka, silnik schowany jest między kasetą a hamulcem tarczowym.
To sprawia, że trzeba się dobrze przyjrzeć, aby rozpoznać, że to jest elektryczny rower.

Silnik tylny Bafang

Elektryczny rower trekingowy X- Cross posiada silnik tylny Bafang, który generuje 45 Nm 250/560 W.
Do jazdy na co dzień wystarczy, aby sprawnie poruszać się po mieście.
O tym jaki silnik wybrać przeczytacie więcej na blogu.


Akumulator

Bateria jest zintegrowana z ramą. Do wyboru mamy dwie pojemności 13 i 16 Ah. Na jednym ładowaniu możemy przejechać 60 -130 km.

Jeśli chcecie jeździć na długie wycieczki, kupcie pojemniejszą baterię do 130 km (16AH).

Wtedy macie pewność, że spokojnie dojedzie do celu.

Moc zmieniamy za pomocą manetki, co jest bardzo wygodne, szczególnie na leśnych krętych drogach, jak i ścieżkach rowerowych.

Wyświetlacz jest kolorowy posiada podstawowe funkcje, prędkość z jaką jedziemy, ilość przejechanych kilometrów, dystans dzienny.
Po wejściu w ustawienia, posiada wiele danych choćby temperatura silnika, pojemność baterii i średnie zużycie.

Możemy też ustawić moc silnika według własnych preferencji.

Osprzęt

W e- rowerze trekingowym za trakcję odpowiadają opony Schwalbe Smart Sam 29”x 2.1 które są wystarczające do bezpiecznej jazdy, mamy amortyzator z blokadą Suntour XCR i całą grupę Altus.
Niektóre modele zostały obudowane o grupę SRAM GX10.
Jeśli ma to dla was znaczenie, dopytajcie abyście nie byli zaskoczeni.

Wrażenia z jazdy 

Dostałem do testowania X-Cross M, w specyfikacji wynika, że rama jest 20” i tu zaskoczenie mój wzrost to 169 cm i rower był dla mnie w sam raz a spodziewałem się ramy za dużej jak na mnie.
Dlatego uważam, że warto do roweru ze wspomaganiem się przymierzyć abyście nie byli zdziwieni, jeśli wasz e -bake, jest za mały czy za duży.

W tym przypadku wygrywa po prostu sklep stacjonarny.

Elektrycznym trekkingiem jeździ się przyjemnie nie tylko na długich dystansach ale i w mieście.
Kierownica jest szeroka, przydaje się w górach, lasach, gdzie musimy szybko reagować na różnego rodzaju przeszkody.


W mieście wolałbym trochę węższą łatwiej wtedy jest się przeciskać w korku między samochodami.

Plusem takiej kierownicy jest to, że spokojnie możemy przymocować torbę na kierownicę i uchwyt na smartfona, dodatkowe oświetlenie, gps.

Jeżdżąc tym elektrykiem czułem się komfortowo, a poza ścieżkami asfaltowymi, bezpiecznie nawet przy większej prędkości niż 25km/h.

Kiedy jechałem tą hybryd, moja pozycja była wyprostowana, lekko pochylona, wszystko dobrze widać, jest naprawdę wygodnie.


Jadąc nim nie czułem ciężaru e-roweru, łatwo się przechyla, wchodzi w zakręty.
Przy dłuższej jeździe nic nas nie uwiera, nie czujemy się zmęczeni.


X-Cross jest stworzony do jazdy miejskiej, turystycznej i tu nie będzie zawiedzeni.

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, analitycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Dalsze korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację plików cookies. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.
Zgadzam się