Rower elektryczny Rana – miejska elegancja

Rower elektryczny Rana – miejska elegancja

Wrażenia estetyczne

Rower elektryczny Rana to doskonały rower miejski, pięknie pomalowany wpisuje się w każdą przestrzeń.

Nowoczesny wygląd ramy sprawia, że jednoślad wygląda na lekki i miło się na niego patrzy.

Rana występuje w dwóch wersjach kolorystycznych: niebieskiej i beżowej.

Silnik, akumulator, wyświetlacz

Największą zaletą tego roweru jest silnik AKM, który generuje 60 Nm – to bardzo dobry wynik w tej klasie elektryków.

Mając taki silnik z łatwością i lekkością wyprzedzimy na ścieżce innych cyklistów.

Rana poradzi sobie z każdym wzniesieniem czy podjazdem w mieście.

Spokojnie możesz wybrać się tym elektrykiem również poza miasto, nawet wtedy gdy mocno wieje.

Do wyboru jest bateria o pojemności 13 lub 15 Ah, więc na jednym ładowaniu przejedziemy około 110-130 km. 

Akumulator zbudowany jest z markowych ogniw, przez co mamy gwarancję, iż bateria posłuży nam przez kilka lat.

Bateria jest wyjmowana i będę powtarzał do znudzenia, że to najlepsza opcja, gdyż nie musimy brać całego roweru, aby podładować akumulator.

Wyświetlacz jest czytelny posiada podstawowe funkcje, można też włączyć podświetlenie ekranu, co przydaje się zwłaszcza w okresach wiosenno- jesiennym.

Osprzęt

Przerzutka Tourney 7, hamulce v-brake, widelec amortyzowany Suntour CR8. W tej półce cenowej większość producentów rowerów montuje właściwie to samo.

Rower jest w pełni przygotowany do jazdy miejskiej, posiada błotniki, bagażnik, osłonę na łańcuch.

Oświetlenie jest podłączone do akumulatora i możemy je włączyć z manetki zmiany wspomagania.

Taka funkcja jest bardzo wygodna, gdy korzystamy z elektryka codziennie przez cały rok, przydaje się też gdy jadąc zaskoczy nas burzowa pogoda lub gdy codziennie wjeżdżamy do zacienionych miejsc, takich jak tunele.

Rozmiar ramy to 18” koła 28” co sprawia, ze większość użytkowników spokojnie tym rowerem moje podróżować.

Wrażenia z jazdy

Rozłożenie masy jest optymalne najcięższy element, czyli bateria, jest w centralnej części roweru, silnik w tylnej piaście waży około 3 kg.

Jadąc tym rowerem czułem lekkość przyspieszenia, a osiągnięcie 25 km na tym silniku jest stabilne.

Podoba mi się harmonijna praca silnika a odgłos silnika jest mało słyszalny i nie denerwujący dla ucha.

Przechylanie na boki, wyprzedzanie innych jest łatwe i szybkie przy redukcji przerzutki, prędko/błyskawicznie nabieramy zaufania do Rany.

Rower elektryczny Rana to bardzo dobra propozycja dla tych, którzy szukają roweru niedrogiego, z nowoczesną linią ramy, potrzebują go głównie do jazdy na co dzień i w okolicy swego miejsca zamieszkania.

Rana sprawdzi się też w lekkim terenie i na rekreacyjnych wycieczkach.

A dla tych, którzy potrzebują hydraulicznych hamulców tarczowych, większej ilości przełożeń w przerzutkach, innej manetki zmiany przełożeń, proponuję Komo lub hybrydę z centralnym silnikiem Triago. 

Plusy

  •     Dobra cena
  •     Silnik 60 Nm
  •     Wybór pojemności akumulatora 10/13/15 Ah
  •     Stabilność w prowadzeniu
  •     Uniwersalna rama
Strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, analitycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Dalsze korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację plików cookies. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.
Zgadzam się