Grace Plus to komfortowy mieszczuch z centralnym silnikiem

Grace Plus to komfortowy mieszczuch z centralnym silnikiem

Charakterystyka roweru

Overfly przyzwyczaił mnie, że tworzy rowery elektryczne komfortowe, wytrzymałe, klasyczne, z dobrym osprzętem.

Założenia firmy Overfly są proste: stworzyć hybrydę, która na rynku nie będzie tylko jeden sezon, ale kilka lat. 

Jedyne, co się zmienia to kolor ramy i udoskonalenie tego, co i tak jest dobre.

Jeśli producent decyduje się na taki krok to musi być w 100 % pewien swojego produktu.

I jeszcze jedno, w razie jakiejś awarii, zawsze mamy dostęp do części zamiennych np. akumulatorów, silników – te akurat nie ulegają awarii i możemy się cieszyć nimi latami. 

Hybrydą, którą z powodzeniem wybiera wiele cyklistek i cyklistów jest Grace z tylnym silnikiem.

Atutem tego e-roweru jest rama 18” , która przez swą klasyczną budowę i łatwość wsiadania jest szczególnie lubiana.

Dlatego do Grace w 2020 r dołączyła siostra Grace Plus (z centralnym silnikiem).

Silnik, akumulator

Ze względu na geometrię ramy i koła 26” na tym rowerze dobrze będą się czuły osoby niższe o wzroście 160 -170 cm.
Rama i koła są zawarte. Jadąc tym rowerem miałem poczucie łatwego manewrowania nawet, zawracanie jest banalnie proste.

Silnik BEWO generuje 70 Nm. To dobry wynik, aby sprawnie poruszać na co dzień, wjeżdżając w mieście pod górkę czy na wiadukt.
Silnik schowany jest w solidnej obudowie, która chroni go gdybyśmy jadąc w coś uderzyli.
Do silnika został dopasowany prosty wyświetlacz, na którym zmieniamy stopnie wspomagania +/-.

Wyświetlacz

Wyświetlacz możesz podświetlić w nocy. To wygodna i praktyczna funkcja, odczytamy prędkość z jaką jedziemy, stopień naładowania baterii, ilość przejechanych kilometrów i poziom wspomagania. 

Wyświetlacz zamontowano na wygodnej kierownicy tzw. jaskółce.
Kierownica ma regulowany mostek pozwala nam dopasować pozycję tak, aby jechało nam się bardzo wygodnie. Za komfort jazdy odpowiada również  siodełko Selle Royal. Pozycja za kierownicą to 90 %.

Obsługa Grace Plus jest łatwa do oswojenia, po przejechaniu kilku kilometrów, cieszymy się jazdą i nie zastanawiamy się jak zmienić biegi, zmiana wspomagania jest intuicyjna.

Wrażenia z jazdy

Grace Plus rozpędza się do 25 km/h.

Ruszanie na tej hybrydzie jest łagodne, bez rwania a zmiana wspomagania sprawia, że rower zwiększa lub zmniejsza swoją prędkość. Moc silnika daje nam niezawodne wsparcie choćby wtedy, gdy jedziemy pod silny wiatr.

Na jednym ładowaniu, w zależności od wyboru baterii, możemy przejechać 80/100/110 km. Czas ładowania to 4/6 godz. i co ważne nie musimy czekać do pełnego rozładowania, wręcz przeciwnie, lepiej jest doładowywać baterię o czym piszę na blogu:

Podsumowanie

Grace Plus to elegancki mieszczuch, pięknie zrobiony, w pełni wyposażony do jazdy w mieście (osłona na łańcuch, błotniki, oświetlenie i bagażnik, na którym możemy przewieźć 25 kg), z wystarczającą mocą silnika, który poradzi sobie z przypiętą przyczepką dla dziecka.

To hybryda, którą sprawnie będziemy się na co dzień poruszać po mieście a w weekendy możemy pojeździć turystycznie.

To dobry sprzęt dla każdego, kto chce zacząć przygodę z rowerem elektrycznym.

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, analitycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Dalsze korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację plików cookies. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.
Zgadzam się