Hulajnoga, skuter, może rower hybrydowy? Co wybrać?

Hulajnoga, skuter, może rower hybrydowy? Co wybrać?

Dlaczego rower elektryczny?

Może i Ty zastanawiasz się co wybrać. 

Mamy przecież tak wiele różnych możliwości. 

Powiem wam, dlaczego ja wybieram rower hybrydowy.

Skuter?

Skuter jest fajny, ale ma dla mnie dwa minusy:
pierwszy to to, że jest cięższy; średnio waży około 120 -130 kg a rower elektryczny tylko 25 kg. 

Drugą wadą jest to, że skuter nie może poruszać się po ścieżkach rowerowych, tylko po drogach publicznych. To powoduje, że jestem bardziej narażony na niebezpieczne sytuacje, zdarzenia drogowe.

W niektórych sytuacjach skuterem muszę przeciskać się między samochodami lub stać w korku i jednak więcej do mojego organizmu dostaje substancji szkodliwych, metali ciężkich.

Potrzebuję też więcej miejsca, aby gdzieś zaparkować.

Może hulajnoga elektryczna?

Też nie dla mnie małe kółka, trzeba stać jak się jedzie, jest niewygodnie i nic nie mogę mogę ze sobą zabrać. 

Duże zakupy w sklepie odpadają, nie założę sakwy czy koszyka. Nie przyczepię przyczepki rowerowej, nie mogę holować mojego dziecka na jego rowerku czy w foteliku. 

O rowerze „klasycznym” pisałem wcześniej, ale ja wolę w tej sytuacji dwa w jednym, czyli rower ze wspomaganiem elektryczny.
Na rowerze elektrycznym mogę mknąć jak na skuterze i jechać jak na rowerze tradycyjnym.

Rower hybrydowy jest kompilacją najlepszych cech obu jednośladów i może być już używany od 13 roku życia.

Możesz jeździć w każdym terenie (miejskim, leśnym, górskim).
Hulajnogą, skuterem, autem – już nie.

Wspomaganie roweru silnikiem elektrycznym jest ciche.
Przy prędkości 15 km bardziej słyszymy powiew wiatru niż sam silnik.

Jeśli mam ochotę na wspomaganie silnikiem elektrycznym mogę włączyć lub wyłączyć w dowolnym momencie jazdy.

Cały czas jestem aktywny, gdyż silnik nie zastąpi pracy moich nóg.

Silnik wspomaga moją jazdę – dzięki czemu z łatwością mogę pokonywać wzniesienia, przejeżdżać dłuższe dystanse bez zmęczenia oraz szybciej docierać do celu.


Prędkość z jaką porusza się mój e-rower zależna jest od siły pedałowania i stopnia wspomagania w momencie naciśnięcia hamulca, bądź zaprzestania pedałowania, wspomaganie się wyłącza. 

Maksymalna prędkość z jaką mogę jechać po ścieżce rowerowej ze wspomaganiem to 25km/h, ale już poza nią, mogę jechać nawet do 45km/h.

Jeśli zastanawiasz się co wybrać, spróbuj przejechać dany odcinek np.: do pracy rożnymi jednośladami i sam podejmij decyzje, który jednoślad dla Ciebie jest najlepszy.

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, analitycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Dalsze korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację plików cookies. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.
Zgadzam się